شماره تماس: 66743994-66743995-021
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
بر اساس رنگ

آداپتور فیبر نوری

آداپتور فیبر نوری از تجهیزات کوچکی است که برای اتصال کابل های فیبر نوری به یکدیگر استفاده می شود که با نام کوپلر نیز شناخته شده است. در فروشگاه شنت الکترونیک علاوه بر کابل های فیبر نوری، می توانید انواع تجهیزات جانبی اتصالات را از قبیل آداپتورهای فیبر نوری، انواع کانکتور، بوت کانکتور، دستگاه های تست فیبر نوری و غیره خریداری نمائید. 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

عملکرد یکسان تمام آداپتورهای فیبر نوری از نکات مهم آداپتورها می باشد.از انواع آداپتورهای فیبر نوری می توانید در انواع سیستم های مخابراتی، شبکه های محلی، شبکه های گسترده جهانی، شبکه های تلویزیونی، اتصال فیبر نوری تا منازل و همچنین انتقال داده های تصویری نیز استفاده می شود. 

کاربرد انواع آداپتورهای فیبر نوری

همانطور که می دانید کانکتورهای فیبر نوری دارای انواع مختلفی می باشد و برای کاربردهای متفاوتی استفاده می شود، آداپتورهای فیبر نوری نیز در کلاس های مختلفی همانند آداپتورهای فیبر نوری SC ، آداپتورهای کابل نوری SC ، آداپتورهای فیبر نوری ST ، آداپتورهای فیبر نوری LC و غیره مورد استفاده قرار می گیرد که متناسب با نوع کلاس کانکتورها ساخته شده اند.

هر یک از آداپتورهای فیبر نوری از نظر ظاهری با یکدیگر متمایز می باشند که برای خرید هر کدام از آداپتورها باید کارایی آنها را مد نظر داشته باشید. نکتۀ قابل توجهی که در آداپتورهای فیبر نوری می باشد، این نکته است که کلاس های SC,ST,FCو LC از متداول ترین انواع کانکتورها می باشد که در راه اندازی شبکه های کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید مناسب ترین آداپتور فیبر نوری

برای خرید آداپتورهای فیبر نوری باید به نوع کارایی آداپتور توجه داشته باشید و متناسب با نوع کارایی، آداپتور را خریداری نمائید چراکه نقش بسزایی در عملکرد کار انتقال داده ها دارد. آداپتورهای فیبر نوری باعث می گردد اتصالات کابل نوری به یکدیگر متصل شوند. کانکتورهای UPC تماس فیزیکی اولترا را ایجاد می کند، APC برای تماس فیزیکی زاویه دار بکار می رود و برای کامپیوتر نیز می توان از کانکتور و آداپتورهای متعددی استفاده نمائید.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()